عزیزم یکی هست که بی ((تو)) خیلی تنهاست....

وای که از همین الان دل توی دلم نیست

حس عجیبی دارم

باورم نمیشه روز دیدار نزدیکه

روزی که برای دیدنت لحظه ها برام مثل سال میگذره

وقتی به ((تو)) فکر میکنم که کنارمی

سر تا پام گر میگیره،وجودم داغ میشه و صورتم سرخ

دیگه با این وضع نمیتونم به کسی دروغ بگم

حال من جلوتر از خودم زبون باز کرده

ای کاش میتونستم این لحظه هارو جمع کنم و به لحظه های با ((تو)) بودن اضافه کنم

کاش می شد لحظه های با ((تو)) بودن رو

اونقدر کش بدم که دیگه لحظه ای بی حضور ((تو)) نمونه

از همین الان عطر تنت رو با تمام وجود حس میکنم

میدونم که حضورت جون تازه ای به من میده

پس با تمام جون و دل تسبیح لحظه هارو یکی یکی رد میکنم

تا ((تو)) از راه برسی

من چشم انتظار دیدارتم

عزیزم یکی هست که بی ((تو)) خیلی تنهاست

((صخره))

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, | 17:58 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز